Stillingsopslag

Falkonergården søger

Studentermedhjælp til skoleåret 2023-24:

Har du fået huen på her i 2023 på Falko, så læs her om stillingen som studentermedhjælp på Falko

Om Falkonergården:

Falkonergården er en skole med ca. 1100 elever fordelt på henholdsvis 3- og 4- årigt STX-forløb og 3-årigt HF

450 af skolens elever er eliteidrætsudøvere under Team Danmark-ordningen. Der er desuden ca. 20 elever fra Det Kongelige Teaters balletskole.

Falkonergårdens Gymnasium er et veldrevet gymnasium med god økonomi og høje søgetal. Vi lægger stor vægt på høj faglighed. Vi vil gerne være ambitiøse på elevernes vegne, både i forhold til det faglige, men også i forhold til de almendannende perspektiver.

Derfor arbejder vi med at opdrage vores elever til at blive socialt ansvarlige unge mennesker.

Vi har ca. 90 lærere og et lærerværelse præget af fællesskab og samarbejde, hvilket bidrager til et godt kollegialt arbejdsmiljø. Læs mere på www.falko.dk

Løn efter gældende overenskomst.

Alle ansøgere får elektronisk besked, når ansættelsesprocessen er afsluttet.